gert-in-bhutan.reismee.nl

Wangdi

We zijn inmiddels in Wangdi aangekomen. Vannacht hebben we geslapen in het Farmhouse. Het was er buiten ontzettend koud, maar op de bedden lagen twee dekens en daar bovenop nog eens twee dikke dekbedden. Koud heb ik het dus niet gehad. Omdat de tocht naar Wangdi niet zo heel lang zou duren kregen we voor het eerste de mogelijkheid om uit te slapen. Ontbijt om acht uur, in plaats van zeven. Het farmhouse waar we logeerden was net nieuw en het bleek dat wij de eerste gasten waren die ze mochten ontvangen. Het diner van gisteravond bestond zoals bijna elke avond uit rijst, groentes (boontjes, bloemkool, kool, wortel), iets van kip (!?), en meestal staat er ook iets heel scherps tussen. De sport is dan om niet de vergissing tussen een groen boontje en een groene peper te maken. Bijna allemaal zijn we er al wel ingetrapt...   Na een wandeling van zo'n anderhalf uur door het kleine dorpje kwam om elf uur de bus voorrijden en was het tijd om te vertrekken naar Wangdi. Onderweg natuurlijk nog een aantal stops gemaakt voor de nodige foto's van bloeiende Rodondendrons en apen in bomen.   Vanmiddag om vier uur waren we in Wangdi. We hebben nu een paar uurtjes 'vrij', dus kan ik even mijn blog bijwerken. Morgen rijden we, zoals al eerder gezegd, door naar Paro om daar drie dagen te verblijven.   Tot zover.   Groetjes, Gert

Gerrie

Hoi Gert,
Jammer dat je nou niet in Jakar en ik neem aan dus ook niet in Trongsa komt.Maar goed je hebt er wel weer andere leuke dingen voor in de plaats gekregen.Veel plezier in Paro en dan natuurlijk nog in Calcutta,we blijven je volgen. groetjesvan ons.